Alla inlägg under februari 2011

Av marsvinsliv - 28 februari 2011 09:23

I morgon ska vi åka på visning av ett mini litet radhus... som har en gräsmatta!!

Tänk vilken lycka!!

Bara tanken på att jag till sommaren kanske bara kan bära ut marsvinen till deras egna lilla gräsmatta. Tanken på att få sitta och äta frukost och titta på dom gör mig helt upprymd!

Av marsvinsliv - 7 februari 2011 15:04

Har varit och storstädat i min lägenhet som jag inte bor i. Hittade kassarna med klöver som jag torkade i sommar!!!

Tog med klövern till grisarna som blev överlyckliga!! 

Gav dem bara lite för att akta magarna. Ska bli spännande att se om grisarna bara äter upp bladen eller hela "pinnarna" oxå..

Siri vägrade vara med på bild. Men hon är där och äter även hon.

  

Av marsvinsliv - 7 februari 2011 10:33

Sötnosen Vivan sover i höt

  

Av marsvinsliv - 2 februari 2011 17:43

Detta är ett av Siris favorit  sätt att sova. Hon gör något slags hål i höt. Där kryper hon ner och sover sen.

Garp ser lite avundsjuk ut! 

  

Av marsvinsliv - 1 februari 2011 17:02

Det luktar  citron i hela våran lägenhet efter svampoljan Garp är insmörjd i!!!

Ovido - Quiz & Flashcards