Alla inlägg under juni 2010

Av marsvinsliv - 8 juni 2010 09:52

Hon ville klä ut sig med en Indisk prick i pannan..

  

Av marsvinsliv - 8 juni 2010 09:43

Pojkvännen - Garp, tuta två ggr om du vill ha melon?

Lång tystnad där dom två står och stirrar på varandra innan pojkvännen ger upp och vänder sig om.

Garp - pip pip!!

Pojkvännen tittar förvirrat på mig och säger

- Han e lite långsam??







Av marsvinsliv - 7 juni 2010 11:12

Vanliga morgonar så börjar marsvinen skrika vid minsta prassel el mobil pip från sovrummet men i dag var dom knäppt tysta...

Jag hann till och med gå på toa och fortfarande inte ett ljud från marsvinen och då började jag bli lite orolig, men i köket var det 4 yrvakna knappt vakna marsvin som blängde på mig när jag försökte väcka dem vilket gjorde att jag troddde att dom kanse redan hade fått frukost av min pojkvänn, men han förnekade det..

Dom hade nog bara bestämt sig att i dag tänkte dom ta sovmorgon!

Av marsvinsliv - 2 juni 2010 09:41

Efter en promenad i hästhagen hittade jag massa roligt och grisarna fick en del till frukost.


    

 Gul luzern-dock lite tveksam om det är det så marsvinen fick inte äta det.. brukar känna igen den på blommorna men den hade inte börjat blomma än, nån som vet säkert kanse??

   

Kråkvicker -är den giftig el ej för marsvinen?? har hittat lite olika uppgifter men jag vågar inte mata med den förrän jag vet.. 

Grodblad  Klöver   Daggkåpor  

Kirskål

     

Ovido - Quiz & Flashcards