Alla inlägg den 23 juli 2012

Av marsvinsliv - 23 juli 2012 11:17

För ett tag sedan var jag på öland och träffade marsvins och marsvinsägare. En lång resa men en mysig helg fick vi. 

Jag tog ej så mycket bilder då jag blev nervös av allas stora avancerade kameror. Min lilla kompakt kamera känndes fjuttig i sammanhanget! Tror nog att det finns en hel del vackra bilder på dom andras minneskort.


Bilen var fulllastad av människor, marsvin och packning. Marsvinen hade mest packning!

 


Jag tittade förutom på vackra marsvin som dessa.

Milton har hitta en tjej som han samtalar med.

 


Även på blommor

   


Och roliga vädermätare. Önskar mig en sådan i julklapp!!

 


Jag fick med mig 2 st hemma odlade gurkor till mina marsvin som ej var med på träffen samt att alla marsvinen fick var sin godispåse(burk) med elefanter och ärtplättar i. Gurkorna åts upp snabbt och godispåsarna tömdes raskt. Elefanterna som låg i var väldigt populära så dom får jag nog ta och införskaffa!

 


Ovido - Quiz & Flashcards